Moc



MAGIA OGNIA
1. Wpływanie na ogień palący się w bezpośrednim otoczeniu, zmniejszanie bądź zwiększanie nieznaczne płomienia.
2. Kontrola ognia, który już płonie, zmiana niewielkiego ogniska w prawdziwy pożar, podgrzewanie cieczy o kilka stopni.
3. Manipulacja ogniem znajdującym się w pobliżu- używania pochodni jako wyrzutni pocisków, możliwość zmiany niewielkiego ogniska w szalejący pożar
4. Tworzenie pocisków płomiennych z palącego się ognia, umiejętność tworzenia barier z tlących się płomieni,
5. Swobodne wywoływanie wielkich kul ognia nawet z najmniejszych płomyczków będących w dużych odległościach. Atak i obrona ogniem.
<5. Możliwość czasowego stania się żywiołem
MAGIA WODY
1. wpływanie na wodę w bezpośrednim otoczeniu – tworzenie niewielkich wirów wodnych, wzburzanie, lub uspokajanie wody
2. tworzenie dużych wirów wodnych, sztormów, wywoływanie deszczu, możliwość przebywania pod wodą długi czas, umiejętności pływackie na wysokim poziomie
3. woda jako broń – bicze wodne, wodne pociski o niewielkiej sile rażenia); uzyskiwanie wody z powietrza (nie działa na pustyni), możliwość uczynienia wody trującą, lub oczyszczenia wody z trucizny
4. pociski wodne, bicze, wodne serpentyny o dużej sile; uzyskiwanie wody z powietrza nawet na pustyni, możliwość swobodnego oddychania pod wodą, wpływanie na temperaturę wody, na jej stan skupienia (możliwość przemienienia jej w lód lub parę, przy zatraceniu możliwości jej kontrolowania), możliwość odparowania wody z organizmu ludzi znajdujących się w obrębie wzroku danej osoby, ale max. 5 na raz, możliwość utopienia kogoś poprzez zalanie jego płuc wodą
5. swobodna kontrola wody w dowolnej postaci (lód, para wodna), możliwość powiększenia, lub zmniejszenia jej objętości (z kropi wody można zrobić całe jezioro), możliwość odparowania wody z organizmu ludzi, zwierząt lub bestii znajdujących się w obrębie wzroku danej osoby
<5. Możliwość czasowego stania się żywiołem
MAGIA ZIEMI
1. wyczuwanie tego co się dzieje z ziemią, czy zbliża się trzęsienie ziemi, czy ktoś się zbliża; możliwość przesuwania mniejszych skał, poruszania piaskiem
2. tworzenie burzy piaskowych, niewielkich tąpnięć ziemi i lawin skalnych
3. wywoływanie trzęsień ziemi zdolnych powalić drzewa, lub zburzyć mniejsze domy, tworzenie podziemnych jaskiń i korytarzy,
4. ziemia jako broń – pociski błotne i piaskowe, możliwość rzucania kamieniami; wywoływanie trzęsień ziemi które mogą zniszczyć duży budynek, możliwość swobodnego i trwałego poruszania ziemią (tworzenie komnat pod ziemią), manipulowanie wszystkim co jest zrobione z piasku, ziemi czy gliny (
5. wywoływanie trzęsień ziemi zdolnych wchłonąć pod ziemię całe miasto, tworzenie gór i kotlin, wpływanie na twardość własnego ciała (czasowe wzmocnienie swojej skóry)
<5. Możliwość czasowego stania się żywiołem
MAGIA POWIETRZA
1. wyczuwanie powietrza zdrowego i zatrutego, wpływanie na nie w niewielki sposób – wywoływanie niewielkiego wiatru, wpływanie na jego temperaturę w obrębie +/- 5 stopni
2. wywoływanie silniejszych podmuchów wiatru, możliwość wpływania na strukturę powietrza (np. zagęszczanie, czynienie powietrza szkodliwym)
3. możliwość posługiwania się powietrzem do przemieszczania przedmiotów o niewielkiej wadze, unoszenie się na nim na niewielką wysokość
4. wpływanie na temperaturę powietrza w obrębie +/- 15 stopni, możliwość przenoszenia ciężkich przedmiotów, lewitacja, wywoływanie silnych powiewów wiatru, możliwość przesuwania powietrza (np. można ściągnąć powietrze z jednego miejsca, tym samym dusząc kogoś, lub np. ugasić ogień odbierając mu dostęp do tlenu)
5. dowolna manipulacja powietrzem, wywoływanie trąb powietrznych, możliwość oddychania pod wodą
<5. Możliwość czasowego stania się żywiołem
MAGIA METALU
1. wyczuwanie i przyciąganie do siebie rzeczy z metalu
2. wpływanie czasowe na kształt rzeczy z metalu poprzez dotyk
3. trwałe wpływanie na kształt i wygląd rzeczy z metalu przy kontakcie wzrokowym
4. możliwość kontrolowania metalu (zdolności telekinetyczne, wytrącanie broni z rąk przeciwnika), zmienianie jego właściwości (ostre miecze stają się nic nie wartą kupą żelastwa) bez konieczności utrzymywania kontaktu wzrokowego
5. kontrola wszystkiego co zrobione z metalu w otoczeniu danej osoby (telekineza, manipulacja materią, ale w obrębie metalu)
<5. Możliwość czasowego stania się żywiołem
TELEKINEZA
1. przenoszenie niewielkich przedmiotów na niewielkie odległości przy ciągłym kontakcie wzrokowym
2. przenoszenie sporych przedmiotów na niewielkie odległości przy ciągłym kontakcie wzrokowym
3. przenoszenie dowolnej wielkości przedmiotów na dowolne odległości przy kontakcie wzrokowym, już nie ciągłym
4. przenoszenie dowolnych przedmiotów na dowolne odległości bez konieczności patrzenia na nie przez cały czas, a także utrzymywanie ich w powietrzu przez chwilę, wytwarzanie niewielkich pocisków telekinetycznych
5. wytwarzanie dużych pocisków telekinetycznych, o sile mogącej zranić silnego człowieka, przenoszenie i utrzymywanie w powietrzu przez dłuższy czas dowolnej wielkości przedmiotów nawet tych których się nie widzi
<5. Pociski telekinetyczne o sile mogącej zabić dowolną żywą istotę.
HIPNOZA
1. możliwość wprowadzenia w trans osób w bezpośrednim otoczeniu
2. możliwość zmuszenia do zrobienia mało skomplikowanych rzeczy osoby będącej w transie (max. 1 osoba i jedna rzecz na raz)
3. możliwość zmuszenia do zrobienia mało skomplikowanych rzeczy max. 10 osób jednocześnie
4. hipnoza działa nie tylko na ludzi, ale również zwierzęta i bestie, można zmusić do rzeczy bardziej skomplikowanych nawet 20 osób jednocześnie
5. hipnoza pozwala nie tylko na robienie jakichś rzeczy podczas trwania hipnozy, ale również na wykonanie jakichś czynności w przyszłości (np. na dany sygnał), lub do powtarzania jakichś czynności codziennie; pozwala na kontrolowanie wszystkiego co robi osoba zahipnotyzowana (możliwość słyszenia i widzenia tego co osoba zahipnotyzowana)
<5. zmuszenie dowolnej ilości ludzi, zwierząt i bestii do robienia dowolnych rzeczy (nawet do popełnienia samobójstwa) – nawet wiele osób na raz robi wiele rzeczy, hipnoza trwała i stabilna, z hipnozy wyprowadzić może tylko dana osoba która nałożyła hipnozę
TELEPORTACJA
1. możliwość skoku jednej osoby w miejsce które jest w zasięgu wzroku danej osoby (liczy się również to co widzimy np. przez okno)
2. skok w miejsce które pozostaje w zasięgu wzroku danej osoby z możliwością zabrania ze sobą czegoś, lub kogoś co się dotyka
3. skok jednej osoby w miejsce w którym się już było
4. skok w miejsce w którym się już było z możliwością zabrania czegoś/kogoś, co się dotyka
5. skok w dowolne miejsce w którym się było z możliwością zabrania ze sobą swojego bezpośredniego otoczenia (np. domu), wysłanie w inne miejsce czegoś, bez konieczności skoczenia razem z tym czymś
<5. skok w dowolne miejsce świata (wystarczy je wskazać na mapie) – ryzykowne, bo można skoczyć w środek wulkanu
JASNOWIDZENIE
1. niespodziewane, niekontrolowane wizje pozwalające zobaczyć coś co się wydarzy za max. pół godziny, które mają niski stopień prawdopodobieństwa, wizje dotyczą osób które zna osoba jasnowidząca, oprócz własnej osoby
2. niespodziewane, niekontrolowane wizje pozwalające zobaczyć coś co się wydarzy w przeciągu doby, o średnim stopniu prawdopodobieństwa, wizje dotyczą osób z którymi osoba jasnowidząca choć raz miała kontakt wzrokowy, oprócz własnej osoby
3. wizje na życzenie, ale w obrębie doby, o dużym stopniu prawdopodobieństwa, wizje dotyczą osób z którymi osoba jasnowidząca choć raz miała kontakt wzrokowy, oprócz własnej osoby
4. widzenie przyszłości jasno i wyraźnie, ale w obrębie miesiąca, a także możliwość wejrzenia w przeszłość, wizje dotyczą dowolnych osób, oprócz własnej osoby
5. dowolne widzenie przyszłości i przeszłości również swojej własnej
<5. Możliwość zobaczenia dowolnych wydarzeń, które spełnią się bez względu na działania innych osób, możliwość wpływania na przyszłość poprzez swoje wizje.
LATANIE
1. możliwość uniesienia się ponad ziemię na parę minut, na wysokość nie większą niż metr, bez możliwości przemieszczania się – lewitacja
2. możliwość uniesienia się ponad ziemię na parę minut na wysokość do 10 metrów, a także wykonywanie mało skomplikowanych akrobacji w powietrzu, typu obroty i pikowanie w dół ze sporą szybkością
3. możliwość uniesienia się w powietrze na wysokość do 25 metrów oraz swobodny lot, przez max. 5 godzin
4. latanie na dowolnych wysokościach, z prędkością dorównującą końskiemu galopowi, przez max. dobę
5. możliwość latania w „towarzystwie” – wystarczy kontakt cielesny (najczęściej trzymanie za rękę)
<5. latanie na dowolnych wysokościach, z prędkością dorównującą prędkości dźwięku, przez dowolny czas
TELEPATIA
1. możliwość komunikowania się myślowego z innymi osobami obdarzonymi telepatią, jednak pozostając z nimi w kontakcie wzrokowym
2. możliwość komunikowania się myślowego z innymi osobami obdarzonymi telepatią znajdującymi się w promieniu kilometra, możliwość czytania w myślach osób słabych psychicznie, lub fizycznie (tylko obecne myśli)
3. możliwość komunikowania się myślowego z dowolną osobą znajdującą się w kontakcie wzrokowym (na zasadzie nadawania własnych i odbierania myśli tamtej osoby), możliwość czytania w myślach dowolnej osoby pozostającej w kontakcie wzrokowym (tylko obecne myśli)
4. możliwość komunikowania się myślowego z dowolną osobą znajdującą się w promieniu kilometra, tworzenie zapór na własnym umyśle, czytanie w myślach dowolnej osoby pozostającej w kontakcie wzrokowym (myśli obecne i wspomnienia)
5. czytanie w umysłach jak w otwartej książce, łamanie zapór na umysłach osób o słabszych zdolnościach telepatycznych
<5. możliwość wpływania na zachowanie ludzi poprzez ich umysł (zbliżone do hipnozy), kasowanie wspomnień i zastępowanie ich innymi, przechwytywanie komunikatów myślowych które nie były skierowane do danej osoby
WŁADZA NAD UMARŁYMI

MOWA ZWIERZĄT
1. rozumienie mowy zwierząt
2. rozumienie mowy zwierząt, bestii i stworzeń światła
3. możliwość rozmawiania ze zwierzętami, bestiami i stworzeniami światła
4. umiejętność wpływania słowami na zachowania zwierząt
5. umiejętność wpływania słowami na zachowania zwierząt, bestii i stworzeń światła
<5. władza nad zwierzętami, bestiami i stworzeniami światła – możliwość kierowania ich czynami
KONTROLA POGODY
1. przewidywanie ze sporym prawdopodobieństwem pogody na najbliższe 10 dni
2. możliwość lekkiego wpływania na istniejące już zjawiska pogodowe: temperaturę powietrza (+/- 5 stopni), na siłę wiatru, na wielkość opadów
3. możliwość wywoływania słabych zjawisk pogodowych: lekkiego wiatru, deszczyku czy innych opadów, rozpędzanie lub spędzanie chmur
4. możliwość wywołania silnych zjawisk pogodowych: silnego wiatru, ulewy, śnieżycy; możliwość wpływania na temperaturę powietrza (+/- 35 stopni); przewidywanie pogody ze stuprocentowym prawdopodobieństwem w obrębie 10 dni
5. możliwość wywoływania klęsk żywiołowych, powodzi, tornad itp., możliwość wpływania na pogodę która w obrębie kilku dni, przewidywanie pogody ze stuprocentowym prawdopodobieństwem w obrębie miesiąca.
<5. możliwość stania się tornadem
UZDRAWIANIE
1. leczenie niewielkich ran, skaleczeń
2. leczenie złamań, zwichnięć i lżejszych chorób
3. leczenie głębszych, ale nie poważnych ran, zasklepianie przeciętej skóry, leczenie chorób
4. leczenie głębokich ran i poważnych chorób
5. leczenie nawet śmiertelnych ran i chorób
<5. przywrócenie do świata żywych kogoś kto umarł przed chwilą
ILUZJA
1. tworzenie niestabilnych, czasowych iluzji niewielkich przedmiotów, iluzja jedynie optyczna („na zewnątrz”)
2. tworzenie iluzji obrazu i dźwięku, a także ruchu niewielkich przedmiotów, bądź zwierzątek („na zewnątrz”)
3. tworzenie bardzo realnych iluzji (przedmiotów i ludzi, również w ruchu) obejmujących wszystkie zmysły ale „wewnątrz” umysłu jednej osoby
4. tworzenie bardzo realnych iluzji w umysłach max. 10 osób jednocześnie
5. tworzenie bardzo realnych iluzji „na zewnątrz”, lub „wewnątrz” do wyboru u osób znajdujących się w obrębie wzroku danej osoby (bez ograniczeń ilościowych), możliwość wytworzenia iluzji dowolnej wielkości.
<5. tworzenie długotrwałych, stabilnych iluzji „na zewnątrz” i „wewnątrz” jednocześnie obejmujących wszystkie zmysły odbiorców u dowolnej ilości osób jednocześnie. Rany zadane przez „iluzje” są realne.
MANIPULACJA MATERIĄ
1. możliwość wpływania czasowego na kolor przedmiotów (czas trwania max. doba) – niezbędne jest dotknięcie danego przedmiotu
2. możliwość naprawiania stłuczonych przedmiotów ( sklejanie w całość), zmienianie wyglądu rzeczy zrobionych z materiałów elastycznych (np. rozrobiona glina, piasek, wełna itp.), niszczenie przedmiotów które się dotyka, nie przekraczających wielkością wielkości danej osoby (nie dotyczy rzeczy z metalu i z kamienia) – niezbędne jest dotknięcie danego przedmiotu
3. trwałe wpływanie na wielkość i strukturę przedmiotów poprzez odwrotności (miękkie w twarde, ostre w tępe itp.), niszczenie przedmiotów z dowolnych materiałów siłą woli (rozwalanie ich na drobniejsze części, przedmioty nie mogą być większe niż dana osoba) – niezbędne jest patrzenie na dany przedmiot
4. swobodne i trwałe zmienianie wyglądu, kształtu i koloru przedmiotów, niszczenie ich i naprawianie bez konieczności utrzymywania kontaktu wzrokowego (przedmioty mogą być dwa razy większe niż dana osoba)
5. dowolna manipulacja materią nieożywioną – (np. z igły można zrobić fotel), nawet bardzo wielu rzeczy na raz, możliwość niszczenia całych domów samą tylko siłą woli
<5. możliwość wpływania na materię ożywioną (włosy, skóra, paznokcie, subtelne zmiany w wyglądzie). Tworzenie rzeczy z „nicości” (przemienianie powietrza w przedmioty)
MAGIA ŚWIATŁA
1. wywoływanie krótkotrwałej jasności, o sile pozwalającej na oświetlenie paru metrów przed sobą, lub oślepienie tymczasowe osoby stojącej bardzo blisko
2. możliwość wywołania kulek światła i utrzymanie ich przez parę minut (max. 5 kulek), zdolnych oświetlić duże pomieszczenie, lub drogę, lub oślepić tymczasowo osobę stojącą blisko
3. rozświetlanie dowolnej wielkości pomieszczeń, oślepianie długotrwałe osób stojących w zasięgu wzroku poprzez wiązkę światła
4. tworzenie świetlnych pocisków zdolnych ranić ludzi, tworzenie świetlnych kul które mogą zawisnąć w powietrzu na dłuższy czas
5. świetlne pociski i możliwości przebijania się przez materię (nawet przez skały), możliwość trwałego oślepienia przeciwnika
<5. możliwość stania się światłem na pół godziny
TRANSMUTACJA
1. krótkotrwała przemiana w jedno wybrane zwierzę (zawsze to samo), blokuje się wówczas możliwość korzystania z innych dziedzin magii
2. przemiano w jedno zwierzę (zawsze to samo) nawet na parę godzin, blokuje się wówczas możliwość korzystania z innych dziedzin magii
3. przemiana na dowolny czas w jedno wybrane zwierzę, blokuje się wówczas możliwość korzystania z innych dziedzin magii
4. przemiana na dowolny czas w jedno z wybranych pięciu gatunków zwierząt, ograniczona możliwość korzystania z innych dziedzin magii
5. możliwość przemieniania się w dowolne zwierzę na dowolny czas, mając jednocześnie możliwość używania innych zdolności magicznych
<5. Możliwość przemienienia się nie tylko w zwierzęta, ale również w bestie i stworzenia światła
KONTROLA ENERGII
1. wyczuwanie pól energetycznych, możliwość tworzenia niewielkich, pojedynczych pocisków energetycznych, o sile rażenia zdolnej wywołać poparzenia pierwszego stopnia
2. tworzenie pocisków energii które mogą zranić dotkliwie człowieka (poparzenia drugiego stopnia, rany do krwi) – max. 3 jeden po drugim w jednym ataku, wytworzenie pola siłowego na minutę (pole sztywne, mogące otoczyć jedynie daną osobę)
3. tworzenie kul energii które są w stanie zniszczyć przedmioty z cienkiego drewna, a także pozbawić człowieka przytomności – max. 10 jeden po drugim w jednym ataku, wytwarzanie pola siłowego na 10 minut (nieco elastyczne, rozciągliwe, pozwalające chronić osoby w bezpośrednim sąsiedztwie danej osoby)
4. tworzenie dużych kul energii zdolnych zabić, niszczyć przedmioty z grubego drewna, a także z gliny itp. – max. 20 jedna po drugiej w jednym ataku, możliwość kontrolowania już wypuszczonych kul – zmiana wielkości i siły rażenia tworzenie pól siłowych otaczających dowolną przestrzeń w zasięgu wzroku danej osoby (bez konieczności chronienia danej osoby)
5. tworzenie wielkich kul energii które są w stanie zabić nawet największe bestie, lub parę osób jednocześnie, brak ograniczenia ilościowego w jednym ataku, pole siłowe stabilne, możliwe do utrzymania nawet przez wiele godzi, bardzo szczelne (pozwala na długie przebywanie pod wodą osoby otoczonej takim polem siłowym, gdyż utrzymuje wewnątrz pola powietrze, a nie dopuszcza weń wody), możliwość czerpania energii z innych jej źródeł (światła słonecznego, wiatru, z innych ludzi) co wpływa na przyspieszone leczenie ran danej osoby, lub zwiększenie jej siły
<5. możliwość czasowego stania się energią – świetlista postać która razi prądem przy najmniejszym dotyku
MAGIA SNÓW
1. możliwość odwiedzenia snów osób bliskich (krewnych, przyjaciół), znajdującej się w tym samym mieście (w promieniu kilometra)
2. możliwość odwiedzenia snów osób bliskich znajdujących się daleko i osób obcych, znajdujących się w promieniu kilometra
3. możliwość odwiedzenia snów dowolnych osób znajdujących się w dowolnym miejscu świata
4. możliwość wpływania na sny, pojawiania się w nich i lekkiego kontrolowania ich, a także możliwość uśpienia na max. godzinę osoby na którą się patrzy podczas aktu usypiania
5. możliwość zsyłania snów wymyślonych przez siebie na umysły dowolnych osób, a także umiejętność uśpienia na dobę max 5 osób która podczas usypiania znajdowała się w tym samym pomieszczeniu co my (kontakt wzrokowy nie jest niezbędny)
<5. Możliwość uśpienia na dowolny czas dowolnej ilości osób znajdujących się w pobliżu osoby usypiającej podczas rzucania czaru
EMPATIA
1. wyczuwanie silnych emocji, typu gniew, frustracja, podekscytowanie
2. wyczuwanie każdego rodzaju emocji odczuwanego w danej chwili przez inne osoby w najbliższym otoczeniu
3. możliwość uspokojenia osoby, lub jej pobudzenia
4. możliwość wpływania na dowolne emocje, stan ducha ale tymczasowo, wyczuwania ich i przejmowania, możliwość wpojenia komuś danych emocji, ale tylko czasowo, możliwość wpływania na zachowanie ludzi poprzez emocje
5. możliwość trwałego wpływania na emocje (zmuszenie kogoś do pokochania, lub znienawidzenia kogoś), możliwość przejmowania emocji i odczuć (branie na siebie zarówno dobrych, jak i złych stanów innych osób, również przejmowanie bólu)
<5. Możliwość uśmiercenia kogoś poprzez emocje (np. przestraszenie na śmierć), pozbawienie kogoś odczuwania (zrobienie z kogoś „warzywa”), lub zmuszenie do nad odczuwania (każdy najmniejszy bodziec może kogoś przyprawić o załamanie nerwowe, lub popadnięcie w stan euforyczny)
______________________
OD RAZU MÓWIĘ, ŻE JEST TO SKOPIOWANE Z INNEGO BLOGA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz